⚡️ للبيع - كابستور Audiopipe ديجيتال ⚡️
AUDIOPipe Digital Capacitor
مكثف 2.0 أو 3.0 Farad بشاشة فولتميتر
✅ الحاله: مستعمل بحاله ممتازه.  الشاشه شغاله والكابستور بيخزن ويفرغ 100%.
✅ المواصفات:
- السعة: 2.0 Farad او 3.0 Farad - باين من الحجم إنه 2F او 3F
- الفولتميتر الديجيتال: شاشه زرقاء بتعرض الفولت لحظه بلحظه 
- التصميم: بودي كروم هيفي ديوتي + ترامل نحاس ضخمة
- المداخل: 0GA Input / 0GA Output مزدوج + طرف Remote
- الحمايه : فيوز مدمج + حمايه من الشحن العكسي
✅ وظيفته إيه؟
الكابستور مش بطاريه . ده خزان طاقه سريع بيتحط قبل الأمبليفير المونوبلوك. لما الصب يضرب ضربه بيز جامده والأمبليفير يسحب أمبير عالي فجأه، الكابستور بيعوض الهبوط في الفولت في 1/1000 من الثانيه.
النتيجه :
1. نور العربيه ميرعش مع البيز
2. الباور ثابت للأمبليفير = صوت انضف واقوى
3. حمايه للبطاريه والدينامو من السحب المفاجئ
✅ يركب على إيه؟
لأي سيستم فيه مونوبلوك من 1000W RMS وطالع. 
مثالي مع: Rockford, JBL GTO, Sundown, DD Audio, Audiopipe, Taramps.
💰 السعر: برايفت 
📍 المكان: القاهره 
📱 التواصل: خاص للجادين
ملحوظه فنيه منى ميدو البوب ك خبير تكنيكال ساوند :
الكابستور ده Show Piece قبل ما يكون أداء. الكروم والشاشه الديچيتال بيدوا شكل راك محترم. بس خد بالك: لو الدينامو بتاعك ضعيف والبطاريه تعبانه ، الكابستور مش ساحر. هو بيساعد النظام السليم، مش بيصلح نظام بايظ.
لازم يتشحن صح قبل التوصيل بمقاومه عشان ميضربش. اللي هياخده هفهمه بيتوصل إزاي


**إذا كنت صاحب هذا الإعلان وتريد حذفه لأي سبب، رجاءا أرسل رسالة إلى الدعم الفني**
⚡️ للبيع - كابستور Audiopipe ديجيتال ⚡️
AUDIOPipe Digital Capacitor
مكثف 2.0 أو 3.0 Farad بشاشة فولتميتر
✅ الحاله: مستعمل بحاله ممتازه.  الشاشه شغاله والكابستور بيخزن ويفرغ 100%.
✅ المواصفات:
- السعة: 2.0 Farad او 3.0 Farad - باين من الحجم إنه 2F او 3F
- الفولتميتر الديجيتال: شاشه زرقاء بتعرض الفولت لحظه بلحظه 
- التصميم: بودي كروم هيفي ديوتي + ترامل نحاس ضخمة
- المداخل: 0GA Input / 0GA Output مزدوج + طرف Remote
- الحمايه : فيوز مدمج + حمايه من الشحن العكسي
✅ وظيفته إيه؟
الكابستور مش بطاريه . ده خزان طاقه سريع بيتحط قبل الأمبليفير المونوبلوك. لما الصب يضرب ضربه بيز جامده والأمبليفير يسحب أمبير عالي فجأه، الكابستور بيعوض الهبوط في الفولت في 1/1000 من الثانيه.
النتيجه :
1. نور العربيه ميرعش مع البيز
2. الباور ثابت للأمبليفير = صوت انضف واقوى
3. حمايه للبطاريه والدينامو من السحب المفاجئ
✅ يركب على إيه؟
لأي سيستم فيه مونوبلوك من 1000W RMS وطالع. 
مثالي مع: Rockford, JBL GTO, Sundown, DD Audio, Audiopipe, Taramps.
💰 السعر: برايفت 
📍 المكان: القاهره 
📱 التواصل: خاص للجادين
ملحوظه فنيه منى ميدو البوب ك خبير تكنيكال ساوند :
الكابستور ده Show Piece قبل ما يكون أداء. الكروم والشاشه الديچيتال بيدوا شكل راك محترم. بس خد بالك: لو الدينامو بتاعك ضعيف والبطاريه تعبانه ، الكابستور مش ساحر. هو بيساعد النظام السليم، مش بيصلح نظام بايظ.
لازم يتشحن صح قبل التوصيل بمقاومه عشان ميضربش. اللي هياخده هفهمه بيتوصل إزاي


**إذا كنت صاحب هذا الإعلان وتريد حذفه لأي سبب، رجاءا أرسل رسالة إلى الدعم الفني**

وردەکارییەکان

قسم

إكسسوارات سيارات

السعر

بالاتفاق

العنوان

القاهره

وقت النشر

قبل ٢٣ ساعات

⚡️ للبيع - كابستور Audiopipe ديجيتال ⚡️ AUDIOPipe Digital Capacitor مكثف 2.0 أو 3.0 Farad بشاشة فولتميتر ✅ الحاله: مستعمل بحاله ممتازه. الشاشه شغاله والكابستور بيخزن ويفرغ 100%. ✅ المواصفات: - السعة: 2.0 Farad او 3.0 Farad - باين من الحجم إنه 2F او 3F - الفولتميتر الديجيتال: شاشه زرقاء بتعرض الفولت لحظه بلحظه - التصميم: بودي كروم هيفي ديوتي + ترامل نحاس ضخمة - المداخل: 0GA Input / 0GA Output مزدوج + طرف Remote - الحمايه : فيوز مدمج + حمايه من الشحن العكسي ✅ وظيفته إيه؟ الكابستور مش بطاريه . ده خزان طاقه سريع بيتحط قبل الأمبليفير المونوبلوك. لما الصب يضرب ضربه بيز جامده والأمبليفير يسحب أمبير عالي فجأه، الكابستور بيعوض الهبوط في الفولت في 1/1000 من الثانيه. النتيجه : 1. نور العربيه ميرعش مع البيز 2. الباور ثابت للأمبليفير = صوت انضف واقوى 3. حمايه للبطاريه والدينامو من السحب المفاجئ ✅ يركب على إيه؟ لأي سيستم فيه مونوبلوك من 1000W RMS وطالع. مثالي مع: Rockford, JBL GTO, Sundown, DD Audio, Audiopipe, Taramps. 💰 السعر: برايفت 📍 المكان: القاهره 📱 التواصل: خاص للجادين ملحوظه فنيه منى ميدو البوب ك خبير تكنيكال ساوند : الكابستور ده Show Piece قبل ما يكون أداء. الكروم والشاشه الديچيتال بيدوا شكل راك محترم. بس خد بالك: لو الدينامو بتاعك ضعيف والبطاريه تعبانه ، الكابستور مش ساحر. هو بيساعد النظام السليم، مش بيصلح نظام بايظ. لازم يتشحن صح قبل التوصيل بمقاومه عشان ميضربش. اللي هياخده هفهمه بيتوصل إزاي **إذا كنت صاحب هذا الإعلان وتريد حذفه لأي سبب، رجاءا أرسل رسالة إلى الدعم الفني**

ئیعلانە هاوشێوەکان

ڕێنمایی خێرا پێش کڕین

لە زانیارییەکان دڵنیاببەرەوە (نرخ، شوێن، دۆخ) و لەگەڵ ڕیکلامە هاوشێوەکاندا بەراوردی بکە بۆ زانینی نرخەکان.

بڕی پارەکە بە پێشەکی مەگوێزەرەوە، پەیوەندی بە ژمارەی ڕوونەوە بکە، و لە شوێنێکی پارێزراودا چاوپێکەوتن ڕێک بخە.

دابەزاندنی ئەپی ڕاقی
كابستور ديجيتال • ٢ف/٣ف • مونوبلوك ١٠٠٠W+ - القاهره - بالاتفاق | ڕاقی